Algemene voorwaarden van de website
Door gebruik te maken van onze website en diensten gaat u akkoord met de onderstaande algemene voorwaarden.
1. Verantwoordelijkheid voor de inhoud van de website:
Intellectuele eigendom:
Alle inhoud op deze website is eigendom van Van Zolder Tot Kelder, tenzij anders aangegeven. Het is verboden deze inhoud te kopiëren, reproduceren of verspreiden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming. Vastgestelde inbreuken zullen wij juridisch vervolgen.
2. Privacy en gegevensverwerking:
Van Zolder Tot Kelder verzamelt en verwerkt persoonlijke gegevens van klanten alleen voor het doel van het leveren van de gevraagde diensten (zoals offertes, facturen en communicatie). Wij respecteren uw privacy en verwerken uw gegevens in overeenstemming met de GDPR. Uw gegevens worden niet gedeeld met derden, behalve wanneer dit noodzakelijk is voor het uitvoeren van onze diensten (zoals de e-facturatie via Billit)."
Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Door de website te gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid.
Meer info over het privacy- en cookiebeleid kunt u terugvinden op de desbetreffende pagina.
3. Betaling en levering van diensten:
Betalingsvoorwaarden offerte + factuur
- De opgegeven prijzen zijn in euro.
- Betalingen kunnen enkel via overschrijving gebeuren. De correcte betaalgegevens kunt u terugvinden op onze offerte en factuur.
- Bijzondere vrijstellingsregeling kleine ondernemingen is van toepassing.
- Indien men akkoord gaat met de offerte en algemene voorwaarden dient men deze te ondertekenen door vermelding ‘gelezen en goedgekeurd’ en een handtekening en ons terug te bezorgen via e-mail of post. Ondertekenen kan ook via Billit, ons e-facturatieprogramma.
- Bij akkoord van de offerte, worden diezelfde gegevens overgenomen op de factuur. Wijzigingen zijn niet meer mogelijk.
- De offerte is 30 dagen geldig, te rekenen vanaf opmaakdatum. De vervaldatum kunt u terugvinden op de offerte.
- Alle werken die niet in de offerte zijn opgenomen en als extra uitgevoerd worden zullen aan de klant aangerekend worden. Details hierover zullen steeds vermeld worden op de factuur.
- Bij akkoord van de offerte en algemene voorwaarden dient een voorschot betaald te worden van 30 % binnen de 7 dagen na ondertekening. Na ontvangst hiervan komen we op afgesproken datum de werken uitvoeren.
- Betaling van het resterende bedrag dient te gebeuren binnen de termijn van 14 dagen na de uitgevoerde werken. De vervaldatum kunt u terugvinden op de factuur. Indien de factuur niet voldaan werd na deze termijn, zijn wij genoodzaakt een kosteloze reminder te sturen om binnen de 7 dagen de factuur te voldoen. Voor elke volgende betalingsherinnering wordt €15 administratiekosten in rekening gebracht. Indien betaling uitblijft, wordt de vordering na 60 dagen overgedragen aan een incassobureau, waarbij de bijkomende kosten voor rekening van de klant zijn.
- Bij elke offerte en factuur sturen wij ook algemene voorwaarden mee.
Levering van diensten:
- Indien er vergunningen nodig zijn om de werken uit te voeren, moeten de vergunningen in orde zijn alvorens de werken kunnen aanvatten. De kostprijs voor deze vergunningen zijn ten laste van de klant. Boetes en andere gerechtelijke gevolgen bij niet correcte vergunningen zijn ten laste en de volledige verantwoordelijkheid van de klant. Indien gewenst kunnen wij u begeleiden om de nodige vergunningen aan te vragen en zullen wij het nodige bedrag duidelijk vermelden op de offerte.
- Er dient minstens 25 m parkeerruimte voor de woning vrijgehouden te worden. Wanneer dit niet het geval kan zijn, zorgen wij voor een parkeerverbod en de nodige signalisatie. Indien de gemeente hiervoor een bijdrage vraagt, zijn deze steeds ten laste van de klant. Wij vermelden dit duidelijk in de offerte indien dit het geval is.
- Gelieve te zorgen voor elektriciteit en sanitaire voorziening.
- Om de werken te kunnen uitvoeren hebben wij de sleutel(s) van de woning nodig en moeten wij ons op uw terrein begeven om de woning en leeg te halen ruimtes te kunnen betreden. Omdat wij belang hechten aan het milieu, werken wij vaak samen met derden om spullen een 2e leven te geven. De klant begrijpt dat wij samenwerken met onze partners hiervoor en dat deze, indien nodig en steeds onder ons toezicht, het domein betreden om de spullen op te halen. Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor voet-, bandensporen, stof of schade aan gras of andere beplantingen door ons of onze partners. Sleutel(s) worden steeds terugbezorgd op de afgesproken manier en uiteraard dragen wij hier zorg voor.
- Na het leeghalen van de woning laten wij deze bezemschoon achter. Dit wil zeggen dat wij de leeggehaalde ruimtes uitvegen. Wij poetsen de ruimtes verder niet.
- De klant begrijpt dat ze afstand doen van de goederen die op het moment van bezoek aanwezig waren. Verkregen kortingen voor bepaalde spullen vervallen indien de spullen bij aanvang van de werken niet meer aanwezig zijn. Genomen foto’s worden enkel gebruikt bij de opmaak van de offerte en bij betwistingen.
- Van Zolder Tot Kelder is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit omstandigheden buiten onze controle, zoals vertragingen door weersomstandigheden, overmacht of fouten van derden.
4. Contactinformatie
Heeft u nog vragen? Contacteer ons gerust via de gegevens die je onderaan elke webpagina en op de pagina contact kan terugvinden.
Versie: 07/03/2025